lördag 13 november 2010

Som den gamla räv jag är

Jag har hängt på Qx sen jag var typ 16 år gammal. Under den tiden har jag fått det ena skumma mailet efter det andra.

Något jag har lagt märke till är att jag, som typ alla andra unga bisexuella tjejer, anses vara högvilt bland många heteromän på sajten. Om jag hade fått en krona för varje mail där en man 40+ vill inleda ett förhållande med mig bara för att jag är ung, ser bra ut och är bi hade jag tjänat en hacka.

Varje gång jag får ett sådant mail blir jag så jävla trött. Jag har ingen lust att vara ett jävla kuttersmycke i någons 40-årskris eller bli uppvisad i olika sammanhang som någon trofé. Hela den där grejen gör mig så jävla trött, hela det där behovet av att hävda sig genom att skaffa en ung snygg partner som, främst, medelålders män, verkar ha. Jag skulle fan inte orka med att vara tillsammans med någon som skryter om hur dom kunde få någon så ung på fall, som dessutom, det bästa av allt, är bi så den där livslånga drömmen om att ha två tjejer fortfarande hålls vid liv.

Det är nog inte så konstigt egentligen att flera män utsett mig till Qx:s kallaste och mest svårflirtade person.

Jävla machomän.

1 kommentar:

Hypofysen sa...

Jag skulle nog säga att är du tjej, ser okej ut o är yngre än dem så är du högvilt. För jag har också blivit mailbombad utan att vara bi. Ser dom bara en liten, liten chans till sex så kvittar det mesta.. Jag har också fått diverse skällsord efter mig för att jag ser rakt igenom dem.. Men åldern verkar många fästa sig vid. Har faktiskt funderat på just det de sista dagarna på jobbet. Sen tror jag precis som du att många drömmer om två tjejer o då är det ju perfekt med en bisexuell tjej för alla såna vill väl ha både man o kvinna i sängen samtidigt? ;)