måndag 22 november 2010

Att det ska vara så svårt

Det här med att ligga alltså. Eller hitta någon att ligga med snarare.

Ragga på krogen är inte svårt men hur jävla roligt är det att ha ett halvdant fylleknull? Funkar för stunden, javisst men orka stå i baren och se söt ut varje fredag. Sen att vakna jämte en person som får en att lova sig själv att aldrig mer ragga i dunklet med ett par öl för mycket i sig, är inte heller så roligt i längden.

Att vara kk är inte så lätt heller har jag insett. Det funkar skitbra i början. Sen får någon känslor. Eller så kommer det fram att den andre är gift och har fört en bakom ljuset. Sen att hitta en kk, hur gör man det? Ringer man det där fyllesexet och ber om en repris och hoppas på att det inte krävs fem drinkar innan man kan tänka sig att hoppa i säng med personen igen?

Att det ska vara så jävla svårt. Jag vill ju bara knulla lite.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det är iaf enklare för er tjejer. Tänk dig hur det är för oss killar! ;)

/Robbie

ullebengtsson sa...

Faktiskt en olösbar knut. Får jag föreslå handarbete? Nej, jag pratar inte broderi...

Huskatt sa...

Jag tror Ulle kan ha en bra lösning där ;)

Lfthmn sa...

Ehh, internet?

Jo tjena sa...

Robbie - Mina sympatier finns hos er!

Ulle - Det funkar men är inte så kul...

Huskatt - Haha ja men lite närhet vill man ju ha ibland också

Skrållan - Jag drar till mig för mycket konstiga människor på nätet

Anonym sa...

Jag är inte konstig! :'(

/Robbie

Jo tjena sa...

Robbie - Nej, du är en utav dom få som inte är konstiga =)

Fisken sa...

Med konstiga människor då menar du alla skumma bloggare som är inne och kommenterar här va? Var inte orolig. Huskatt LÅTER otäck men hon är faktiskt rätt rar när hon försöker vara det! ;-)

hey princess sa...

BC. Det finns guldkorn där. Promise!