måndag 29 november 2010

Snorsnusket

Seriöst, vad fan är det med folk som känner ett behov av att snyta sig genom att hålla för ena näsborren och blåsa ut snoret med den andra? Jag bryr mig inte om man gör det på en nästan folktom gata men när man kliver ut från en butik på en utav Stockholms mest livliga gator gör man det fan inte.

Jag blev så fruktansvärt äcklad igår när jag klev förbi en utav alla vägar in till Åhléns city. Ut kliver en man och fräser till så jag ser en gul kråka flyga förbi och missar min jacka med ett par millimeter. Inte ens ett oj, ursäkta  fick jag. Nej då, han bara flinade och gick vidare. Herregud vad när jag var att kasta kassen från Indiska med alla ljus på honom.

Ibland är människor för jävla äckliga.

3 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Det där retar mig också något överjävligt. Möjligtvis ok för ensamma skogshuggare, men det är tveksamt.

Jo tjena sa...

Ja men eller hur! Hur jävla svårt kan det vara att ha med sig en förpackning näsdukar undrar jag?

Hypofysen sa...

Det är inte okej på en folktom gata heller. En felberäkning o så får dom det på kläderna.. Usch!