tisdag 9 november 2010

Om att vara ute en måndag

Eller hur man skrämmer iväg ett ragg.

Ja, jag var ute och svirade igår. Mötte upp några vänner lite spontant på söder för att dricka någon öl tillsammans. Vid baren började en tjej flirta lite med mig visade det sig. Väldigt trevlig sådan.

Det hela slutade i hennes lägenhet. Jag hade slumrat till lite i hennes säng och vaknade av att hon pratade med mig. Stod och tittade på dig, du är så himla fin när du sover! Hela du är underbart fin Petra. Typ där kände jag att det var dags för mig att dra innan hon frågade om vi ska skaffa katt ihop.

När jag stod i hallen och fipplade med halsduken frågade hon efter mitt nummer. Eh, jag måste springa nu, bussen du vet, går snart mumlade jag och flydde ut genom dörren.

Alltså, jättetrevlig tjej, verkligen men jag vill inte byta nummer. Jag behövde lite vuxenkärlek, inte ytterligare ett nummer i min telefonbok som jag aldrig kommer använda.

Och seriöst, hur många har egentligen kontakt med sina one night-stands?

8 kommentarer:

Huskatt sa...

Ehe..typ aldrig? Är inte det hela vitsen?
Äh, det var bra sex tänker jag ;)

ullebengtsson sa...

Hehe, ja du, det beror väl på. Jag är nog inte lika moralisk som ni ungdomar.

EmilyStrange sa...

hon kanske såg dig som mer än ett one night stand? :O

Hypofysen sa...

Aldrig haft nåt så jag vet inte. Men jag skulle säkert råka ut för nån klängranka. Det gör jag jämt. Och sen är jag för snäll för att bryta..

Jo tjena sa...

Huskatt - Eller hur! Tänker så också.

Ulle - Haha jag är inte så pass moralisk, jag vill ha sex, inte telefonnummer :P

Emily - Haha säg inte så!

H - Är just därför jag alltid kör bortamatch och inte lämnar ut mitt telenr.

Fisken sa...

Men? Är det inte LAG på att alla man någonsin legat med flyttar ifrån stan och aldrig hör av sig igen.
Eller vänta...fan. Det kanske bara är JAG som framkallar det?

Anonym sa...

Åh, sånt här vill vi läsa mer om ju. På tiden efter alla grabbar (som jag förstått det)...

J

Jo tjena sa...

Fisken - Jag förstår dina one night-stands...

Anonym - Det lär dyka upp fler tjejer här i bloggen framöver.