onsdag 24 november 2010

Nu är tanten igång igen!

Med att brodera alltså. Och inte något tufft screw you I dont care-motiv, nej då, nu är det seriöst.

Jag har hittat en massa coola Banksy-motiv som ska förevigas med nål och tråd. Så nu vet ni alla vad ni får i julklapp av mig.

En kompis hävdar dock att jag inte alls är gammal, jag trycker bara bort min inre flata. Snart kommer jag sitta i skogen vid mitt hus, dricka té ur drejade muggar och ha sjuttio katter som springer runt. För tydligen är det sådant som flator gör. Jag borde helt enkelt acceptera och omfamna mig och komma ut som flata på riktigt. Enligt min kompis alltså.

Själv hävdar jag att det är dags att plocka fram rullatorn, bjuda barn på hårda karameller och slå på tonåringar med käppen.

2 kommentarer:

Greken sa...

fan vad coolt! jag vill gärna ha ett banksy motiv! :-) hinner inte läsa din blogg så ofta men tur är väl det för sen har jag ju typ 10 inlägg att se fram emot. måste säga att din blogg bara blir grymmare och grymmare! du skriver skitbra och jag älskar dina historier!!!!!!!! vill gärna läsa mer om singellivet, saknar det som fan. tror inte att det är så långt borta från mig så jag kommer gärna till norge och festar loss med dig sen :-)

Jo tjena sa...

Men klart du sk få ett Bansky-motiv! Håller på och letar efter dom två perfekta till dig och Finnen =) Men sluta, jag blir rörd ju!