torsdag 25 november 2010

Så drabbade den även mig

Skitårstid med sina skitsjukdomar. Jag hatar det.

Var ute och skolinformerade idag, kände mig verkligen inte i form. Rösten höll inte och jag kraxade som en kråka. Sen kom febern, så klart. Tyckte synd om dom blivande informatörerna som satt med och lyssnade. Det var inga bra lektioner idag. Eller ungarna lyssnade iaf och jag jobbade med en kollega som allt flyter på otroligt bra med. Man får vara glad för det lilla.

Men nu alltså. Sjuk och ynklig. Vem utav er tar på er ansvaret och kommer över med soppa och choklad?

4 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Skit. Mina varma sympatier

Huskatt sa...

vad tråkigt.
Nu hade det inte suttit fel med någon läckerbit i något kort som passat upp på dig!

Hypofysen sa...

Du får ett krya på dig men i det här vädret sätter jag mig inte i bilen till sthlm... Hoppas du mår bättre snart :)

Jo tjena sa...

Ulle - Tack, det värmer!

Huskatt - Eller hur! Någon med fina former och något lätt på sig...

H - Illa av dig...;) Lovar att krya på mig snart!