måndag 29 november 2010

Day 12 – What’s in your bag

Det sägs att bara genom att titta på vad som finns i en väska kan man säga en massa saker om personen väskan tillhör. Det här är mitt innehåll:

En nästan sönderläst bok av Mian Lodalen
SL-kort, 2 bläckpennor, 1 förpackning tuggummi
1 snusdosa, ett stycke plånbok
iPod med Scull Dandy-kåpor
Läppglans, gammal inköpslista
Biobiljett till 4 år till, handkräm
Passerkort till jobbet, kalender
Info från bröstcancerfonden
Gammalt kvitto från Gubbdagiset Clas Ohlson

Vad säger det här om mig?

6 kommentarer:

Hypofysen sa...

Att du har en liten väska..

Daniel sa...

Att du borde köpa en större rymligare väska!

Huskatt sa...

Att du spenderar tid med att vänta dagligen.

Fisken sa...

Att du är kvinna alt återvinningscentral?

Anna sa...

Hur var 4 år till? Nåt man borde se?:)

Jo tjena sa...

H - Ja, det här var från min lilla väska, hade blivit bra mycket mer om jag tagit en utav dom större.

Daniel - Haha jaså?

Huskatt - Mycket väntan blir det här i Stockholm

Fisken - Hahaha du är underbar!

Anna - Ja men det tycker jag =) Den var väldigt rolig! Slutet var lite amerikaniserat bara men annars - sevärd =)