torsdag 11 november 2010

I brist på annat

Jag har inget vettigt att skriva för tillfället, bjuder på en liten lista!

Fyra TV-program jag ser
- The big bang theory. Bäst just ju!
- Top Gear. Älskar't!
- Idol lite sporadiskt. Team Olle ftw!
- Top Model. Varför tror ni att jag alltid blir så snygg på bild?

Fyra saker jag gjort idag
 - Försökt på det där med att mangla lakan. Jag gav upp rätt så snart.
- Räckt fuck you åt människan som alltid glor in i mitt fönster.
- Lyssnat på p3.
- Funderat på vad jag ska ha på mig ikväll.

Fyra saker jag längtar efter
 - Pepparkakor med mögelost.
- Söndag då det ska spelas spel hos Mupp.
- Nästa yogapass
- La familia.

Fyra saker på önskelistan
- Lite nya skor. Inte för att jag behöver men vill ha.
- Någon ny bra bok som kan få mig att säga fan vad den här var bra!
- Att pösmunken Birro drar sig tillbaka.
- Lasse Berghagen inser sitt misstag och kommer tillbaka till Allsång på Skansen.

4 kommentarer:

Fisken sa...

Fyra TV-program jag ser
- The big bang theory. Bäst just nu!
- Top Gear. Älskar't!
- Bolibompa. Ytterst ofrivilligt.
- Testbilden

Fyra saker jag gjort idag
- Lämnat på dagis
- Tagit hand om sjuk unge.
- Jobbat.
- Funderat på om jag orkar ligga ikväll.

Fyra saker jag längtar efter
- Pepparkakor utan mögelost.
- Lördag. Motivering onödig.
- En mupp som får spel?
- La familia.

Fyra saker på önskelistan
- En ny MC. Inte för att jag behöver någon men...
- Nya kängor. Inte för att jag lär orka gå och titta på ett par men...
- Att pösmunken Birro drar sig tillbaka.
- Lasse Berghagen inser sitt misstag och spränger Allsång på Skansen helst inkluderat samtliga forna och framtida programledare, Christer Björkman OCH alla som är delskyldiga till dansbandskampen.

Hypofysen sa...

Big bang theory är så bra :) o Top Gear såklart.

Jo tjena sa...

Fisken - Haha ibland älskar jag dig.

H - Eller hur, dom två programmen är bäst =)

Anna sa...

Det var seriöst att ge sej på att mangla lakan, bra där!:P