söndag 21 november 2010

Day 06 – Your day

Jag började min dag med tidernas största gäspning. Det här med att sova ut efter en utekväll är inget jag sysslar med. Kan inte hjälpa det, spelar ingen roll vilken tid jag lägger mig, vaknar alltid innan klockan tio ändå.

Eftersom jag inte hade lust att sätta ner mina nakna fötter på ett iskallt golv och jag gillar att ha koll, låg jag i sängen ett par timmar, surfade runt och fick massa tips inför min Norge-flytt. Ja, jag är ett kontrollfreak, jag måste ha koll, även om det är ett tag kvar tills jag ska flytta.

Jag sjöng med i det lilla jag hörde från radion när jag duschade. Kletade in mig i diverse hudkrämer efteråt. Vintern är rena rama döden för min hud.

Ikväll väntar middag med Mr. S och några utav hans vänner som jag inte träffat sen det tog slut. Knytkalas är det dessutom. Därför sitter jag med senaste Elle Mat & vin i högsta hugg och funderar på vad jag ska göra för gott att ta med.

1 kommentar:

Fisken sa...

Klockan 10? Inte sova ut? HA HA HA HA HA HA!!!