onsdag 24 november 2010

Något är seriöst fel på oss

Jag och Mr. S har rätt sjuk humor. Lunchämnet idag var vad du inte vill att din sexpartner ska göra. Helt normalt ämne för oss.

Problemet var att vi skulle sitta i ett möte efter lunch och vara seriösa. Skitlätt när jag knappt ens kunde se på Mr. S utan att få bilder framför mig hur någon sprattlade som en gris, råmade som en kossa eller hur sexet sa kalla mig Skalman!

Brukar ni får konstiga tankar i huvudet i situationer som man bör vara seriös i?

3 kommentarer:

Fisken sa...

Hela-fucking-tiden! Min hjärna hör inte hemma här!!!

ullebengtsson sa...

Oj, oj, min hjärna är en svår belastning i vissa lägen. Ibland slipper dumma kommentarer ut och om vi säger så här, det är tur att jag lever.

anne sa...

....min pappas begravning....prästen fick näsblod och jag började tänka på både det ena och det andra...