lördag 13 november 2010

Jag tror jag är något på spåren

När jag får ragg på en gayklubb går mina ragg under kategorin heteroragg. Sista tiden däremot när jag har varit på icke-gayställen, ja då får jag tjejragg. Vad är grejen med det egentligen?

Den här tjejen körde dock inga skrämseltaktiker efteråt. Inget onödigt prat, inget åh men vi måste byta nummer!-tjafs utan bara ett enkelt vi ses! och sen ivägvinglandes på jakt efter närmsta tunnelbana.

Nu blir det tandborstning och någon timmes sömn till. Herregud, jag börjar bli för gammal för att trilla hem strax efter sex, fortfarande full som en alika och glad efter allsången med taxichauffören, sova ett par timmar för att sen vara fit for fight igen.

2 kommentarer:

Hypofysen sa...

Men det är ju bra att du vet var du ska gå beroende på vad du letar efter ;)

Huskatt sa...

Vad konstigt att man "går till fel ställe"? Jaja, Petra har fått sex, det är väl vad som räknas ;)