tisdag 2 november 2010

Roligare än så här blir det inte

Det är tisdag. Jag är så jävla trött. Det känns som att jag har gjort en 60-timmarsvecka på två dagar.

Jag satt för en stund sedan och hörde introt till creepy Anna Ankas träningsprogram och tänkte va? Sänder dom det i repris nu vid fem-tiden? Att klockan är åtta och att det är kväll hade jag tydligen missat. Missade även att när klockan var fem satt jag på jobbet, svepte i mig en kopp té och lassade över en bunt papper till Mr. S.

Jag tror jag går och lägger mig nu. Mitt nya liv står på paus till i morgon, bara så att ni vet.

3 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Tänk hållbar utveckling när det gäller nytt liv. Bra grundnivå och njut sen av hälsotopparna och acceptera sunk-dalarna. Ingen kör konstant på topp.

Huskatt sa...

Annas program var riktigt bra, tuff tant som fått mycket skit i media.

Jo tjena sa...

Ulle - Lovar att tänka så =)

Huskatt - Jag blev faktiskt förvånad över hur bra det var, att hon inte framställdes som ett monster. Hon var bättre än Anna Skipper.