måndag 21 juni 2010

Tack!

Okej, jag hade, med hjälp av Nykteristfinnen, planerat ett flashigt inlägg. Men eftersom jag hamnat i tidsnöd innan jobb tar vi det en annan gång.

Men, eftersom detta är inlägg nr 1000 måste jag bara säga några saker. Speciellt tack. När jag bytte från min gamla blogg hit var jag inte ens säker på att jag ville fortsätta blogga. Vilket jag är smått glad för att jag fortsatte. För vilka underbara läsare jag har! Läsare följde med från gamla stället, jag fick ett stort antal nya. Ni som egentligen är totala främlingar gav mig så mycket pepp och fina ord när det tog slut med R att jag blev helt rörd.

Och tack för att ni står ut med mina känslomässiga utspel, politiskt snack och alla mina svordomar.

Puss på er alla!

7 kommentarer:

Huskatt sa...

Åh..en PUSS tackar jag nästan aldrig nej till och det där "nästan" kan man helt glömma bort om den delas ut av en tjej ;)

EmilyStrange sa...

jag är en av dina "nya" läsare och är oerhört glad att jag hittade hit. gillar ditt sätt att skriva och de ämnen du väljer! men det har jag förmodligen sagt förr ;)

Josefine sa...

Tjoho! Grattis! Hoppas på minst 10 000 till! :)

Jo tjena sa...

Huskatt - Då får du en puss utav mig! ;)

Emily - Tack, igen =) Jag har lite svårt att ta in att folk faktiskt tycker om min blogg.

Muffin - Tackar!

Fisken sa...

Grattis till de 1000! Jag hoppas på många fler! :-)

mikebike sa...

Grattis! Jag uppskattar din blogg mycket. Keep em coming!

Jo tjena sa...

Fisken - Tack =) Det lär bli många fler, lita på det =)

mikebike - Åh, tack så mycket =)