torsdag 10 juni 2010

Jag går i väntans tider

Oskar Linnros släppte sitt album igår. Jag sitter och spejar ut genom fönstret efter postbilen. Herregud vad jag skulle bli glad om paketet kom idag. Typ lyckligast i hela världen. Fram tills dess lyssnar jag på "Från och med du" om och om igen. Har sagt det innan och säger det igen, vilken röst! Vilken musiker! Jag ska fan gifta mig med honom.

Det känns nästan som att gå och vänta på tomten som man gjorde när man var liten. Spänningen är olidlig!

7 kommentarer:

mikebike sa...

fattar inte riktigt grejen. mina tjejer är också helt sålda på honom. visst det är ok, men sååååå jävla bra är det väl inte?? *hukar mig*

Jo tjena sa...

Mikebike - Du vet inte vad du säger, jag är övertygad om att när du kommer ur din sinnesförvirring så kommer du känna precis som jag gör.

mikebike sa...

haha ja vi får väl se :)

Anna sa...

Han va på Nyhetsmorgon imorse:)

H sa...

Har du inte fått den än? Stackare. Den var bra men kort. Men då kan man ju lyssna på den flera ggr om.. Tror han är med på P3 Populär imorgon.

Jo tjena sa...

Anna - Åh, det missade jag!

H - Den kommer i morgon! Fick sms av posten att den är på väg =) Oh, ska försöka lyssna på det!

H sa...

Han spelade Från o med du live på P3. Det var helt underbart. Lyssna i efterhand om du missade det.