måndag 14 juni 2010

Jag är så himla graciös

I min bekantskapskrets är jag inte känd som den mest smidiga eller graciösa. Går det att snubbla/trilla/halka någonstans så gör jag det.

Tidigare i morse kände jag mig sådär läcker som man bara gör ibland. Berit och Agda såg snyggare ut än vanligt i tygtrasan som går under namnet sport-bh. Inspirerad av min plötsliga sexighet tänkte jag springa lite snyggt uppför trappan till köket. Ni vet, lite som Pamela Anderson i Baywatch.

Tre trappsteg senare snubblade jag och det lät som en elefant trillade genom trappan.

Sen kände jag mig inte lika sexig längre och lunkade upp för resten av trappan.

3 kommentarer:

Fisken sa...

HA HA HA HA!!!

H sa...

Du låter precis som jag...Sambon blir knappt förvånad längre när jag svarar på hans "Hur lyckades du med det?!". Knöt skorna för några dagar sen o fläkte upp en stor hudbit på tummen. Med den andra tumnageln. Det blödde o blödde. Det är synd om oss...

Jo tjena sa...

Fisken - Kul att det roade någon... ;)

H - Haha men jisses människa! Det är väldigt synd om oss...