lördag 30 oktober 2010

Uppdatering från landet

Alltså, seriöst, om jag äter mer kommer dom få lyfta in mig med lyftkran in i planet i morgon. Allt är mammas fel, hon hade inte behövt göra en galet god vildsvinsstek idag. Och mina systrars, dom kan det där med mat. Och min systers väninnor som gödde mig häromdagen. Mormor och morfar kan också hållas skyldiga på kakfronten. Eller så skyller jag mig själv som blir helt till mig av deras omsorger. Gymmet nästa säger jag bara.

Ironiskt nog hade min PT Den leende smålänningen mailat idag. Hepp hepp Petra, snart dags för att ses och gå igenom lite övningar! Han kan det där med tajming alltså. Jag vet att jag borde men ville helst svara honom screw you din jävla sadist, jag är nere i Tingsryd och äter.

Men på måndag, då börjar mitt nya liv. Jag ska bosätta mig på gymmet och träna skiten ur mig. Eller, på måndag ska jag träffa Nykteristfinnen. På tisdag, då börjar mitt nya liv! Tisdag känns som en bra dag.

1 kommentar:

Huskatt sa...

hahahahaha, PT skulle nog bli förvånad över det svaret :D