onsdag 27 oktober 2010

Att jag inte dog är ett under

Jag stod i föräldrarnas ena badrum tidigare ikväll. Borstade tänderna. Gjorde sådant som hör kvällsbestyren till. När jag stod och tvättade ansiktet såg jag något blått i ögonvrån som fångade min uppmärksamhet. En blå grunka stod lite halvt dolt på ena hyllan. Haha ser ju ut som en dildo! skrockade jag.

Sen svartnade det lite för ögonen. En dildo. I föräldrarnas badrum. H e r r e g u d. Det om något är en mardröm. Jag trodde jag skulle svimma av ren panik.

Hur fan ska man plocka bort en sådan sak? Jag kunde inte direkt trava upp till mina föräldrar med staven i näven och påpeka att dom kanske inte ska låta sina leksaker ligga och drälla över hela huset. Om jag bara lät den stå där skulle dom inse att jag sett den och sen hade det blivit så fruktansvärt pinsam stämning. Oh my dear lord liksom.

Satan vad lättad jag blev när jag insåg att det i själva verket var en sådan där flashig toalettgrej och inte en dildo.

12 kommentarer:

Huskatt sa...

HAHAHAHAHA, det där hade kunnat bli hur kul som helst :D

Fisken sa...

Guud! Till och med JAG tycker att det var jobbigt att läsa detta!

Det du hittade var alltså inte en dildo utan en fallosformad grej som man drar i så att det sprutar i toaletten? Vad skönt.

Daniel sa...

hehe där hade du tur. Morsa+dildo=nej nej nej nej omöjligt

miss universum sa...

hahaha!!!! underbart. :D jag hade definitivt dött.

o daniel: vad är det som automagiskt säger att det vore morsans? ;)

Hypofysen sa...

Det är lustigt att man har så svårt för sina föräldrars sexualitet men jag skulle absolut dött..

Heart Skipped A Beat sa...

Håller med Hypofysen...fast jag hade också blivit väldigt generad!

Jo tjena sa...

Huskatt - Nej tack, jag anser att jag har stirrat döden i vitögat efter den här händelsen.

Fisken - Haha då vet du hur jag kände mig! Ja, hellre en fallosliknande symbol till toaletten än vad jag trodde att det var.

Daniel - Föräldrar+sex= nej nej

miss universum - haha jag var inte långt ifrån!

H - Ja, undrar varför det är så...

Heart - Haha det var väldigt jobbigt där ett tag.

Fisken sa...

Du kan lämna badrummet nu...

EmilyStrange sa...

det trodde jag inte om dig, att du skulle tycka sånt är skämmigt. fick för mig att du jobbade med att prata om sex o sånt? eller är jag helt ute o cyklar nu.. men jag förstår dig mer än väl. jag hade skämts ihjäl. också. :O

C. sa...

Skulle städa ur syrrans lägenhet som jag skulle flytta in till.
Allt gick bra tills jag kom till nattduksbordet ...

You never guess what I found... xO
Oh ja.. Där i låg allt möjligt kul.

Pinsamt räcker inte till för att beskriva känslan..

ullebengtsson sa...

Ens egna referensramar bestämmer hur hjärnan tolkar de bilder ögonen tar in...

Både min mor och jag gillar skämt som är under bältet. Jag önskar att det bara vore jag.

Jo tjena sa...

Fisken - Jag flydde snarare fältet men är tillbaka nu!

Emily - Ja, jag pratar lite sex med ungdomar (men mest hbt), har inga problem att prata sex men när det gäller mina föräldrar nono!

C - Haha åh, det kan bli pinsamt! Hur blev det efteråt? Antar att hon visste att du sett?

Ulle - Haha skönt med sådan humor!