tisdag 19 oktober 2010

Told ya...

Det rådde panik i mitt hem för en stund sedan. H hade slut på snus. Jag föreslog att han kunde ta en utav mig.

Han tittade på mig som om jag vore en alien. Men...det är ju tjejsnus! utbrast han. So? var min spontana reaktion. Men visst, om han nu ville gå med abstinens, inte kunna sova ordentligt och driva mig till vansinne för att han inte fick sin kvällsprilla, inte mig emot. Men kom inte och klaga sen ansåg jag.

Men alltså...fan, ditt var ju riktigt gott! blev hans omdöme när han väl tagit ur min dosa.

Nu är den stora frågan om jag får ha mitt snus ifred.

5 kommentarer:

Linda - En Vimsig Mamma sa...

Hej! Fin blogg! Var gärna med i veckansblogg och få chansen till att vinna ett hemligt paket och gästblogga! kram

EmilyStrange sa...

vad är det för skillnad på tjejsnus och killsnus?

/hälsningar en som aldrig beblandat sig med snus...

Jo tjena sa...

Emily - Mitt snus aka "tjejsnuset" är en mindre prilla och mitt smakar apelsin och ingefära. Han snusar göteborg rapé, större prilla och smakar som snus ska göra enligt vissa =)

Huskatt sa...

Snus som snus :D

Hypofysen sa...

Fast han kommer ju bara ta ditt hemma där ingen kan se att han snusar apelsin.. Ibland är det så skönt att vara tjej. Ingen ifrågasätter om du skulle snusa "killsnus" men tvärtom går förstås inte för ditt snus har såklart lägre status..