torsdag 21 oktober 2010

Ja jävlar vad det rann till

Mr. S har börjat på mitt jobb. Jag upptäckte det på väg till kardemummakexen i fikarummet. Han satt lite sådär avslappnat sexigt på ett skrivbord och bläddrade i några papper. Drog handen lite genom håret på det där viset som han alltid gör. Leendet, som jag alltid intalar mig att det är bara mot mig han ler så mot, när han upptäckte mig. Och doften, herregud hans doft.

Jag trodde att jag skulle komma där och då. Lyckades, hur vet jag inte, hålla ett normalt samtal med honom och ena chefen om någon strategi.

Mr.S kom dessutom med ett förslag, att bli min mentor. Jag är lite delad måste jag säga, med tanke på den historia vi har ihop men han har ett grymt kontaktnät. Vad tror ni, kan man ha sitt ex som mentor?

5 kommentarer:

Anonühm sa...

Kan & kan... Jag har svårt att tro att det komer fungera riktigt bra, det kommer alltid att finnas underströmmar i relationen som fördunklar omdöme och motiv.

ullebengtsson sa...

Baserat på ditt inlägg...nej

Fisken sa...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Jo tjena sa...

Anonuhm - Du lever! Har faktiskt saknat dig lite.

Ulle - Nej, var en liten allmän fundering jag hade igår.

Fisken - Du kan vara lugn, övervägde det inte seriöst =)

greken sa...

Jag råder dig att låta bli, om du antar utmaningen så råder jag dig till att skaffa inkontinensskydd så att du inte förstör alla trosor du har :-)