söndag 3 oktober 2010

Ibland är jag lite väl envis

Eller så är jag bara korkad.

Innan jag och R gjorde slut beställde vi biljetter till Stormen som spelas på Dramaten just nu. När det tog slut tänkte vi inte mer på det. Förrän själva speldatumet började närma sig. Vi pratade lite med varandra och insåg rätt snabbt att ingen utav oss är villig att ge upp sin biljett. Kan ha något med att göra att platserna är perfekta och biljetterna är mer eller mindre slut till kommande föreställningar.

Alltså ska vi ses om ett par timmar. Vi ska sitta jämte varandra. Försöka på oss något som kallas för ett civiliserat samtal. Så här i efterhand ångrar jag lite att jag var så envis gällande min biljett. Jag hoppas innerligen att pjäsen är värd det här.

4 kommentarer:

EmilyStrange sa...

oj.. hur gick det?

Hypofysen sa...

Det kan man kanske också kalla ett avslut..ett konstigt avslut. Passande namn på pjäsen. Hoppas det går bra.

miss universum sa...

jag är också nyfiken på hur det gick? du ströp inte honom på vägen ut gissar jag?

Jo tjena sa...

Emily - Inte så bra.

H - Ja, nu blev det inte ens ett avslut.

Miss Universum - Hade man kunnat strypa folk genom telefonen hade jag gjort det.