söndag 24 oktober 2010

Snart är det dags igen!

För På Spåret alltså. Ja, jag gillar det programmet. Speciellt coola och häftiga Johanna Koljonen. Tyvärr ska hon återigen tävla med mannen som gav narcissismen ett ansikte och som bevisade gång på gång att ödmjukhet är inget som finns i hans vokabulär - Marcus Birro. Men å andra sidan, nu får han en chans igen att gråta ut i media om hur hatad han är och att han aldrig kommer bli folkkär. Undrar varför Marcus, jag undrar varför jag.

Mina fredagskvällar är räddade.

10 kommentarer:

Huskatt sa...

Mmm, min man sitter som klistrad och jag..bara hatar skiten och vägrar sitta med. Så bra fru är jag inte att jag offrar mig på det viset.

Hypofysen sa...

Älskart! Jag gillar också Koljonen. Otroligt intelligent, rolig o fantastisk kvinna.

mikebike sa...

åh birro den jävla pösmunken.

Fisken sa...

På spåret..?



I rest my case.

Jo tjena sa...

Huskatt - Men dom som är så charmiga!

H - Eller hur! Hon var med i p3 morgonpasset förra veckan, blev så glad av att sitta och lyssna på henne!

Mikebike - Precis...fan, tål inte människan.

Fisken - Du, jag vet nog...du sitter där på fredagskvällen under en rutig filt, fötterna i högläge, en påse bridgeblandning att gotta på under tiden samtidigt som du sitter och muttrar lite om att det var bättre när Oldsberg höll i det men gillar pojkarnas charm. Försök inte lura mig.

Fisken sa...

HA HA HA HA HA HA!!! Bridgeblandning! Nu får du ge dig!
Jag äter ostbågar... :-)

Jo tjena sa...

Fisken - Ja, det är klart, ostbågar behöver du ju inte ens tugga, smidigt när man är så gammal =)

Gammelgäddan sa...

Det var bättre förr, och ju förr dess bättre!

Hypofysen sa...

Haha, jag tänkte också på när hon var med på Morgonpasset :)

Gaymasen sa...

Hm, ett program jag faktiskt aldrig fastnat för. Konstigt nog. Kanske för att jag tittar på så mycket annat. Haha.