söndag 17 oktober 2010

Jag är totalt blåslagen

Idag har jag spelat curling. Eller spelat och spelat, jag låg mest på isen och skrattade innan instruktören tyckte det var bäst om jag inte vistades på isen utan halkskyddet. För mitt eget bästa. Jag sa inte mot honom. Herregud, ni skulle ha sett mig, benen gick åt varsitt håll. Ta stöd med andra foten! sa instruktören. Ja men inte så lätt när på andra foten satt den en jävligt hal sula, det var den som var problemet. Jag har fått så otroligt mycket blåmärken så ni anar inte!

Men det var en intressant upplevelse! Jag tror inte att jag kommer börja spela regelbundet men det var helt klart en väldigt kul grej att göra ihop med ett par vänner.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Curling spelas med fördel på grusplan i kängor... ;)

/joelsunderbara.blogg.se

Huskatt sa...

Men si roligt det var det!

Jo tjena sa...

Anonym - Haha får bli nästa projekt ;)

Huskatt - Roligt som tusan var det!

Fisken sa...

HA HA HA! Otroligt! Jag har ALDRIG sett curling som en kampsport?