torsdag 28 januari 2010

Vi är med barn

"Växer den?" frågar R varje gång han ringer. "Hur ser den ut? Märks det någon skillnad?" undrar han och låter lite smått orolig.

Varje gång får han samma svar. Det märks bara en liiiten skillnad och nej, inget har växt sen han ringde för 45 minuter sedan. R suckar lite och jag lovar att uppdatera så fort jag märker någon ändring. När vi lagt på tar jag en bild och MMS-ar över. Får en glad smiley till svar.

Sen går jag och tar hand om vår bebis. Idag ska den ha 1 dl rågmjöl och 1 dl vatten för att kunna bli den bästa surdeg som finns.

4 kommentarer:

effi sa...

hahahahaha gick nästan på det ;) ses klockan 5 i hoodet imorrn!

fisken sa...

Shit! JAg gick på det! Jävla Petra!!!

Jo tjena sa...

Effi - Hahaha du tror väl inte att jag skulle skriva en sådan sak här innan jag berättar för dig?! Vi ses snart bejb!

Fisken - Hahaha sorry ;)

Anonühm sa...

Det jäser i var & varannan stuga numera, tyvärr är det inte mäsk som när man var liten grabb. Nej, hastbullar är min melodi ;)