måndag 4 januari 2010

The eagle has landed!

Nu är jag äntligen hemma i mitt älskade Stockholm igen!

Flygresan gick okej, en turbulent inflygning bara och jag trodde jag skulle kräkas av allt krängande hit och dit. Blev inte gladare utav att mannen som lyckades försena hela flighten satt bakom mig och hostade utan att hålla för munnen.

Kallt som fan var det också och när det är kallt fungerar mina händer inte som dom ska. Jag lyckades få med mig väskan från bandet och ut till flygbussen men insåg att det fanns inte en chans att jag skulle kunna få ombord den. När jag förklarade läget för busschauffören blev han skitsur, suckade och klampade demonstrativt ner för trappstegen och stampade hårt i trappan upp igen för att visa sitt missnöje. Killen som kom bakom mig var chaffisen däremot riktigt trevlig mot, sa tack och hela köret när snubben visade sin biljett. Jag kan väl för fan inte hjälpa att mina leder inte alltid gör som jag vill. Gubbjävel.

Inga kommentarer: