måndag 4 januari 2010

Up up and away!

Om några timmar går flyget hem till Stockholm. Med mig ombord. Som jag längtar! Tingsryd i all ära men nu vill jag hem. Mamma rynkade lite på näsan igår när vi var hos tant G och jag pratade om Stockholm som hem. Hon har inte vant sig riktigt ännu. Det är ju bara två och ett halvt år sen jag flyttade.

Jag tror faktiskt att dagen till ära så ska jag sminka mig. Lördagens shopping resulterade i bland annat tre nya ögonskuggor från favoriten Make up Store samt en ny sorts mascara från Max Factor som ska invigas. Menar, jag behöver ju inte se ut som en slashas som en utav mina boende ansåg att jag gjorde häromdagen.

3 kommentarer:

StinaFina sa...

Jag blir lite nyfiken på ditt smink jag är ute efter lite nya tips på hur och vilka märken som är bra hihi. Kan du inte lägga ut lite bilder på vad som finns i din neccessär?

H sa...

Vad för mascara? Utförlig recension tack.

Jo tjena sa...

StinaFina - Du, det var ingen dum idé!

H - En utförlig recension kommer att komma senare idag!