fredag 29 januari 2010

Jag tror att jag är frälst

Idag masade jag mig iväg till naprapaten. Jag brukar inte tycka om tanken på att ligga på en brits och bli klämd på. Däremot gillar jag det när jag väl ligger där. Precis som idag. Det blev en massa olika rörelser, böja sig hit och böja sig dit innan hon började trycka. Det gjorde ont som fan! Det var det nog fler som tyckte, hörde skrik lite här och där i lokalen.

Som avslutning skulle jag få lite massage. "Woho! Lite njutning!" tänkte jag. Jo tjena. Det gjorde också ont som fan.

Den stora händelsen var egentligen när jag reste mig upp igen. Det kändes annorlunda. Jag var inte stel. Jag hade inte ont. Axlarna satt där dom skulle och var inte höjda ända upp till öronen.

Om två veckor ska jag dit igen. Då ska vi tydligen öka rörligheten i mina muskler. Jag längtar.

2 kommentarer:

Josefine sa...

det låter heeeeeeelt underbart. jag borde ta min rygg med till en naprapat tror jag.

Jo tjena sa...

Miss Muffin - Det går inte att beskriva hur underbart det var! Du borde leta upp en naprapat och ge din rygg en omgång. Du kommer älska det!