tisdag 26 januari 2010

Sömn är inte min grej

Hela jag verkar vara inne i olika faser just nu. Att sova en hel natt utan R kan jag glömma för tillfället. TV:n blir mitt substitut där jag halvslumrar framför olika repriser. Inatt slog jag på tv:n och "Knight Rider" visades. Jag har nog aldrig insett hur jävla mycket jag avskyr serien. Jag avskydde det så mycket att jag inte kunde slita mig från att se på David Hasselhoff och hans kukförlängare till bil. Efter varje minut som gick tänkte jag att jag bara skulle se en minut till för att se om det fortfarande var så jävla dåligt. Det var det. Varje gång Hasselhoff tittade in i kameran, redo att rädda nästa pudding, och blicken liksom försökte säga hur sexig och beskyddande han var ryste jag av obehag.

Jag skäms verkligen över mig själv att jag inte bytte kanal utan plågade mig igenom nästan ett helt avsnitt.

När skiten var slut var jag så upprörd över hur en så dålig serie ens kan få visas ostraffat. Har TV6 ingen skam i kroppen?

3 kommentarer:

Daniel sa...

heheh David som e så sexig i sin bringa och sin svarta fina bettan!!

fisken sa...

Ha, ha, ha! Nej visst känner man sig skändad efter att ha plågat sig genom ett helt avsnitt...igen.

Jo tjena sa...

Daniel - Neeej!

Fisken - Haha men det är farligt med dålig tv, man blir fast!