måndag 6 december 2010

Santa baby!

Jag tycker faktiskt att jag har varit fasligt snäll i år. Så pass snäll att jag faktiskt tycker jag förtjänar att få den här kameran i julklapp.

Seriöst, det är sällan jag tycker elektronik är sexigt men den här kameran - oh lala! Dessutom vore den perfekt att ta med på resan. Okej, priset skär lite i mitt småländska hjärta, det gör det men å andra sidan, ska jag ut på mitt livs resa vill jag kunna dokumentera den ordentligt också.

Det får bli min present till mig själv när jag åker iväg, så enkelt är det.

5 kommentarer:

Huskatt sa...

Enklaste sättet att få julklappar man vill ha..köpa dem själv :D

ullebengtsson sa...

Because your worth it.

Heffler sa...

Jag tror dessutom att det är en riktigt bra kamera. Så du är lätt värd den. :)

Jo tjena sa...

Huskatt - Haha precis!

Ulle - Word!

Heffler - Ja, har läst på lite om den och den verkar riktigt bra =)

xixa sa...

Teknik är såå sexigt! ;D