torsdag 9 december 2010

Där Petra är finns festen!

Julbordet med Brottsofferjouren ja. Alltså, jag drack inte en droppe alkohol. Det gjorde inte mina två kamrater under 30 heller. Däremot trodde nog folk att vi smuttat ett par gånger för mycket på nubben.

När det var vår tur att vackert stiga fram för att ta emot vår julklapp tänkte vi att det där med att skaka hand och niga är inte riktigt vår grej. Vår kära ordförande fick sig en rejäl kram istället. Givetvis är inte jag som alla andra och det här med att gå fram lugnt och stilla existerar inte i min värld. Jag lyckades trassla in mig i en lampsladd så lyset slocknade i nästan alla fönster. Det slutade inte där. Fastnade med min klänning i en stolsrygg så snörena till min omlottklänning trasslades upp. Jag hade lite panik där.  

Hehe här går det vilt till! sa en man. Jag log lite, knöt mina snören på tio meter och sa festen börjar inte förrän någon kastar kläderna!

5 kommentarer:

Heffler sa...

Och du som var orolig över vilka kläder som passade bäst för frosseri. Lösningen var alltså au naturel. ;)

Låter som en väldans bra fest för övrigt. :)

ullebengtsson sa...

Åh, party party:-)

greken sa...

HAHAHAHA fan va kul! jag vill höra mer!!!!! synd att jag missade!

Hypofysen sa...

Hahaha! Jag missade hela det här inlägget igår :)

Jo tjena sa...

Greken - Haha vi saknade dig kan jag säga!