tisdag 14 december 2010

Ännu en ny i raden

Halva min kropp låste sig innan. Paniksamtal till naprapaten. Som var upptagen men receptionisten föreslog att jag skulle träffa hans kollega. Neeeeej! Jag har ju sunktrosor med Hello Kitty på! ville jag skrika åt receptionisten. Dessutom var benen så håriga att hela jävla Narnia skulle kunna gömma sig där. Men vad gör man inte? Bara att knata iväg och hoppas att jag inte skulle bli ett stående skämt på mottagningen.

När jag såg min nya naprapat ville jag bara gråta. Varför, varför skulle jag få den snyggaste tjejen jag någonsin skådat? Jag kände mig fulare än Ringaren i Notre Dame. Slappna av, ta ett djupt andetag Petra sa Skönheten. Ja men det är ju lätt när man ligger och känner sig lika fräsch som en gris och har en otroligt snygg tjej på sig.

Jag bokade en ny tid till fredag. Ska komma dit med nyrakade ben, snygga undisar och visa att jag visst kan se bra ut.

7 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Så himla typiskt. Lycka till nästa gång

Lfthmn sa...

Utgår du alltid ifrån att andra tjejer kan vara intresserade eller är det bara för "din egen" skull?

Jo tjena sa...

Ulle - Tack!

Skrållan - Nej, det är för min egen skull.

Lfthmn sa...

Respekt!

(Jag hade bara brytt mig om det var en snygg kille) :-)

Huskatt sa...

Hm..och du är helt bergis på att hon inte går igång på sunkiga trosor och håriga ben? hahaha

Heffler sa...

Jag har haft liknande tankebanor vissa sunkdagar. Det har liksom blivit "shit, just idag vill jag fan inte hamna på akuten."

Låter ju helt sjukt nu när jag skriver det. Exakt vilka dagar VILL man hamna på akuten? :S

Jo tjena sa...

Skrållan - I know! (Men ska jag vara ärlig vill jag ju se snygg ut om bruden skulle tända på tjejer)

Huskatt - Haha helt säker kan jag ju inte vara givetvis

Heffler - Men eller hur! Får sådana tankar ibland också.