onsdag 8 december 2010

Day 20 – This month

Samtidigt som det har varit en lugn månad har den varit omvälvande. För drygt en månad sen bestämde jag mig för att det är dags att bryta upp, gå vidare och göra något annat. Jag har funderat på det en tid men när jag stod i Systeryster K's kök och sa det hela högt kändes det bara självklart. Klart jag, som är en trygghetsnarkoman utan dess like vanligtvis, ska ut i det okända.

När den här månaden är slut har jag drygt tre månader kvar här i Stockholm. Sen far jag söderut. För att sen fara västerut eller vilket väderstreck Norge nu ligger i. Men innan dess mina vänner ska jag ha en sjujäkla avskedsfest, det lovar jag.

3 kommentarer:

Huskatt sa...

Det kommer bli kanonkul och spännande, släpp snuttefilten (eller är det tv-tuttar?) och ge dig iväg !

Anonym sa...

fan vad alla gör den här listan...

/joelsunderbara.blogg.se

Jo tjena sa...

Huskatt - Haha jag lovar!

Joel - Känn pressen.