söndag 26 december 2010

Det kunde ha blivit jävligt bra

Jag är en målmedveten tjej, det kan ingen ta ifrån mig. Igår när jag klev in på festen satt det en kille i soffan som såg så jävla snygg ut och jag visste, att honom ska jag ha.

Ett par timmars diskuterande senare där vi avhandlat allt från bra konserter till religion frågade han om han fick kyssa mig. Du kan få göra bra mer än så...tänkte jag. Ännu lite senare lämnade vi lägenheten tillsammans för att traska hem till honom.

Sen gick det utför. Lindrigt sagt. När vi kom in i hans lägenhet var han mer intresserad av att gosa med sin katt. Ursäkta men han hade precis fått med sig en snygg, rolig och intelligent tjej hem som dessutom ville ligga med honom, vem fan bryr sig om katten i det läget?

Sen satte han igång en film och däckade. Jag traskade iväg för att leta upp en buss hem till föräldrarna. Folk tittade lite på mig när jag traskade gatan fram på vingliga ben och partyklänningen skymtandes under den tjocka jackan. Full och sexuellt frustrerad kvinna coming through! ville jag muttra åt dom.

Jag vet inte men det känns som att Växjö vill säga till mig att det här med att ligga, det är inget jag kommer lyckas med i den staden längre.

7 kommentarer:

Huskatt sa...

Aj ! Vilket stolpskott !

ullebengtsson sa...

Men vad var hans problem?

Fisken sa...

HA HA HA!!! Stackars dig! Lita ALDRIG på kattfolk. ;-)

Caja: sa...

Jo men...Tjena....hahahahaha halkade in här genom cyberrymdssurfning..långt ord...finns det..njae...skit i det. Har haft en jäkligt kul halvtimme när jag bläddrat mig igenom lite sidor i din schyssta blogg!

Tack för skratten/caja (kattägare mohahahaha)

Jo tjena sa...

Huskatt - Ett snyggt sådant också.

Ulle - Jag undrar det också! VEM drar hem en tjej för att sen gosa med katten?

Fisken - Kattfolk är lika skumma som katterna själva.

Caja - Haha tack så mycket!

Hypofysen sa...

Nja, jag fäster mig inte vid katten för jag skulle göra likadant med hunden. ;) Men varför film? Var det inte underförstått vad ni skulle göra där?

miss universum sa...

Men jisses vilket miffo!