måndag 13 december 2010

Day 24 – Something that makes you cry

Typ en gång i månaden gråter jag till nästan allt.

Oftast börjar det med att jag kommer tänka på någon bagatell och sen är dammarna vidöppna. Oftast gråter jag för att jag gråter och tycker det är så patetiskt och då gråter jag en skvätt till.

Sen tar jag mig i kragen, säger till mig själv - Skärp dig kvinna, du dör inte av lite PMS! Belöningen blir oliver. Ibland börjar jag gråta för jag glömt att fylla på mitt olivförråd och sen börjas det om igen.

3 kommentarer:

Lfthmn sa...

Tjejer!

;-)

Jo tjena sa...

Skrållan - Svagt, jag vet ;)

Hypofysen sa...

Gud vad jag känner igen mig. Det finns ingen gång jag känner mig så svag som den där tiden i månaden. Tycker alltid den är när jag har nåt viktigt att ta itu med också, som nu... Jag vill ha högre lön men känner att jag kommer börja gråta om de säger att jag inte får det..