torsdag 2 december 2010

Day 13 – This week

Måndag  - Hade en massa planer som blev inställda och helt plötsligt hade jag massa tid över. Blev lunch med Mr. S och lite brodering.

Tisdag - Jobb, jobb och jobb. Vin på kvällen, diskussioner och skratt. Hångel ute på en iskall gata.

Onsdag - Ännu mer jobb. Mindre psykbryt på system som inte fungerade som jag ville. Fick choklad av en kollega. Trevligt yogapass på kvällen. Utbrytardrottningarna höll sig på plats.

Torsdag - Väldigt trevlig stund på gymmet. Spenderat en stund framför spegeln hemma och funderat på om jag ska klippa mig eller låta växa ut lite till. Fika/middag ikväll med en saknad Nykteristfinne.

Fredag - Föreläsningsdag med klassen som nyss slutat gymnasiet. Förhoppningsvis har jag lyckats övertala en kompis att han visst vill rensa mitt avlopp till handfatet.

Lördag - Hänga på gymmet och förhoppningsvis se flirten. Party party på kvällen.

Söndag - Känns som en bra dag att ligga i sängen halva dagen och läsa någon bra bok.

2 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Ingen dum vecka. Lycka till med flirt och avlopp. Kanske går de att kombinera? En flirt som rensar avloppet?

Jo tjena sa...

Ulle - Det är mina förhoppningar...