tisdag 28 december 2010

Jag är ju inte sen att haka på

Hon med musklerna hade en tävling. Jag var en utav vinnarna. Hon passade även på att utmana oss vinnare. Så, vad utav följande påstående tror ni inte är sant?

1. Jag är en jävel på att fickparkera.

2. I min skivsamling finns inte mindre än två skivor med mitt hatobjekt Håkan Hellström.

3. Min garderob är ordnad efter färg och kategorierna jobb och privat.

4. Ge mig en hallonsoda och jag är din för evigt.

5. Jag har hånglat med en medlem i The Ark.

5 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Jag gissar 1

Caja: sa...

Nr2 är min gissning ;-D/c

Hypofysen sa...

Jag är nog inne på ettan. Du har väl inte nån bil? Det med kläderna känns precis som städnarkomanen Petra ;)

Huskatt sa...

Jag tror baske mig nummer 3 är helt fel!

Fröken J sa...

ettan tror jag på! solklart!