fredag 17 december 2010

Drottningarna gör det igen

Kollegan verkade ha ovanligt svårt att fokusera på alla papper jag ville diskutera där jag stod lutad över hans skrivbord. Blicken flackade och han verkade nervös. Sockerchock tänkte jag med tanke på allt godis som dräller på kontoret.

När jag reste mig och traskade in på toaletten förstod jag. Han hade haft fri insikt och sett vad som finns under min skjorta. Berit och Agda hade knäppt upp ett par knappar och lekt tittut.

Jag funderar på att skicka flickorna till uppfostringsanstalt.

4 kommentarer:

Fisken sa...

Freudian?

greken sa...

hahaha du är bäst!

Hypofysen sa...

Du får uppfostra dom till att distrahera vid rätt tillfällen.. Som när du vill ha igenom nåt specifikt men inte har tillräckliga argument. Men det var ju trevligt att han inte råstirrade iaf..

Jo tjena sa...

Fisken - Jag misstänker det.

Greken - Haha! Saknar dig!

H - Haha ja, ska försöka uppfostra dom till det!