tisdag 21 december 2010

Jag känner kärleken alltså

Jag drog benen efter mig när pappa skulle in på något byggvaruhus för att kolla efter saker som kan vara bra att ha. Hatar verkligen sådana ställen. Det slutar alltid med att jag går in i min egna lilla värld.

Fick ett brutalt uppvaknande när en främmande man råkar slå mig i huvudet med en såg.

Ja, han ville väl provköra sågen lite och såg ditt huvud, du är ju en träskalle! skrattade pappa och tyckte han var jätterolig.

Jag skrattade jättemycket. Not.

7 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Äntligen hemma, hahaha, jag är oxå jättekul

greken sa...

HAHAHAHAHAHA askul! skönt att du kom fram till slut! hoppas att du inte har ont i huvudet :-)

Heffler sa...

Oh, daddy jokes...

Huskatt sa...

Aj ! Du har väl inget träskalle ? nä...så där söta träbitar har jag då aldrig sett ;)

Sexuellatankar sa...

Hej Petra

Vad är dina tankar om detta?
http://sexuellatankar.blogspot.com/2010/12/bdsm-ar-psykiskt-stort.html

Hypofysen sa...

Hahaha, det är väl härligt med pappors kassa skämt..

Jo tjena sa...

Ulle - Hahaha!

Greken - Haha nejdå, det har jag inte =)

Heffler - Can't live with 'em can't live without 'em...

Huskatt - Stöter du på mig eller? ;)

H - Haha precis! Det är en speciell humor alltså.