onsdag 5 maj 2010

Snart firar vi jubileum!

Det är några få inlägg kvar till mitt 1000:e i den här bloggen. Vilket vi måste fira! Eller ja, 79 stycken för att vara petig men det kan jag väl klara av att skriva nu i maj!

Därför tänkte jag att ni läsare ska få bestämma vad det inlägget ska handla om! Jag tänkte att vi gör så här, ni sprutar ur er idéer, jag plockar ur mina favoriter och sen har vi en omröstning.

Seså, fundera lite och var sen så idérika som jag vet att bara mina bloggläsare kan vara.

Och sen måste jag säga hej och välkommen. Till alla nya läsare. Min statistik har ökat kraftigt sista tiden, vilket är skitkul! Jag vet inte hur det gick till riktigt. Så, ja, vet inte vilka ni är, men hej på er!

7 kommentarer:

emilystrange sa...

anledningen att jag fastnade hos dig var för att du var så personlig i ditt skrivande. det var intressant att läsa och hög "igenkänningsfaktor". så ngt sådant önskar jag mig att få läsa om i ditt 1000:e inlägg ;)

Huskatt sa...

Nja...jag kommer väl med samma förslag somjag brukar.
Mer sex...:D

Josefine sa...

Ja, du. Det här tål att tänkas på! Återkommer i ärendet.

H sa...

Nåt bittert o cyniskt. Dom inläggen är det hög igenkänningsfaktor på för mig ;) Tänk barn, barnvagnar, stressade pensionärer, dumma ungdomar osv.

Nykteristfinnen sa...

Det är ju solklart vad du måste skriva om: VÄNSTERHÄNTHET ;)

Fisken sa...

Jag ler åt det mesta du skriver. Jag och Ragnar är halvsyskon.

Jo tjena sa...

Emilystrange - Men oj, tack =)

Huskatt - Haha ska göra mitt bästa!

Miss Muffin - Fundera på, är ju trots allt ett par inlägg kvar till 1000 =)

Finnen - Haha!

H - Ja, det är ju något av mina favoritämnen att skriva om :P

Fisken - Oj, tack, det var kul att höra!