fredag 21 maj 2010

Jag trodde allt var bra

Sen kom bombnedslaget.

Jag får knappt luft.

10 kommentarer:

Fisken sa...

Va? Berätta! Är du ok?

Huskatt sa...

det där låter inte bra alls :(

Jo tjena sa...

Nej, jag är inte okej. Just nu är det för jävligt.

Fisken sa...

Vad hände egentligen på mötet då?

H sa...

Känns lite som vi följs åt i en berg- o dalbana.. Hoppas det går uppåt snart igen o att det håller sig där. Kramar

Jo tjena sa...

Fisken - Mötet blev inställt, tror att jag har blivit dumpad. Igen.

H - Tack! Kram

Fisken sa...

Oups! Sorry! Hoppas det ordnar upp sig för dig!
Hade jag varit i byn så hade jag supit ned dig så du glömt de senaste 3-4 dagarna...minst! :-s

Josefine sa...

Jättetråkigt att höra. Hoppas att det ordnar sig på ett sätt som blir det bästa för dig i längden!

emilystrange sa...

men fy fan. jag skickar lite styrka från karlstad (mig) till dig. vet inte riktigt mer vad jag ska säga, förutom det att du verkar vara en toppentjej!

Jo tjena sa...

Fisken - Vi kan göra det nästa gång du är i byn?

Miss Muffin - Tack! Hoppas det också.

Emily - Tack, det värmer!