fredag 28 maj 2010

Lite nervös är jag allt

Idag ska jag ut och skolinformera, prata om HBT och sånt. Min chef ska dessutom med och lyssna. Jag känner mig rätt nervös om jag ska vara ärlig. Jag vet att jag är en skitduktig informatör, lugn, sansad och vet vad jag pratar om. Men ändå. Tänk om allt går åt helvete, just idag och jag får inte ur mig ett ord?

Jag vet att jag inte ska tänka i dom här banorna men det är svårt att låta bli. Det är snarare för min egen skull som chefen följer med för att kunna ge bra feedback. Men jag är lite för nervös för att kunna tänka så.

Håll tummarna för mig idag.

9 kommentarer:

Fisken sa...

Lycka till!

Fisken sa...

Ps. Läs inte min blogg före utan EFTER du har informerat. ds.

emilystrange sa...

det kommer gå alldeles utmärkt!
jag skulle vilja lyssna på en sådan föreläsning av dig. du kommer händelsevis inte till gbg snart? ;)

Medelklassman sa...

Håller tummar. Vilket vettigt jobb du verkar ha. Nyttigt.

Huskatt sa...

Absolut !

Anna sa...

Lycka till! Hoppas det har gått toppen,o det tror jag!:)

Jo tjena sa...

Fisken - Du det var väldans tur att jag inte läste ditt inlägg förrän jag var hemma igen ;) Seriöst, blev faktiskt riktigt rörd.

Emily - Nej, jag gör ju tyvärr inte det men det går att ordna ;)

30+ - Tack! Jag älskar oftast mitt jobb, speciellt att se hur eleverna tänker så det knakar.

Huskatt - Tack snälla du =)

Anna - Det gick riktigt bra, första lektionen var lite nervöst men resten gick otroligt bra =)

H sa...

När man blir nervös funkar inte logiskt tänkande, jag vet... Skönt att det gick bra :)

Anna sa...

Åh vad kul att höra!:)