måndag 24 maj 2010

Dagen som gick

Jag började morgonen med att leka att jag
är Shrek.
Jag hade tråkigt på jobbet och skulle se hur
sneda mina fingrar egentligen är.
Ja, ni ser ju själva. Och detta är inget skämt.
Tummen ville visa vad den tyckte om min lunch.
Japp, lilltösen ska ut i stora världen! New York
blir det men varför inte titta på lite andra
platser också?
Passade på att inviga apan jag fick av Marie.
Himla rolig!
Så kan kvällen sluta när man inte orkar laga mat.
Det finns värre saker man kan äta. Typ.

11 kommentarer:

emilystrange sa...

ansiktsmask is da shit! kul med bilder. mer sådant! min ben&jerry-favorit är strawberry cheesecake :)

H sa...

Jag avslutade med Cookie Dough idag.. Fast jag åt vanlig mat först. ;)

MP sa...

Du är så söt när du har typ majonnäs i hela ansiktet! :-)
Jag har inte velat säga det innan eftersom du haft pojkvän och allt, men nu får man väl?

Jo tjena sa...

Emily - Älskar den masken, köpte den på BodyShop med eucalyptus, helt underbar! Oh, gillar strawberry cheesecake också men cookie dough är favoriten..

H - Tycker du kunde ha kommit över med lite mat till mig också, du verkar alltid göra så god mat!

MP - Tack!

Josefine sa...

Åh! Mer mer! Älskar när du gör såna här inlägg!

H sa...

Haha, tack. Fast jag är väl lite bedräglig på det sättet att jag inte skriver/ fotar när jag bara äter macka o te vilket är alldeles för ofta..

Huskatt sa...

Hörrö! Du har ju bedrövliga matvanor! GÖTT, då är man inte ensam :D

H sa...

O förresten verkar du inte ens behöva ragga. Det flirtas ju bland dina kommentarer ;)

Jo tjena sa...

Miss Muffin - Lovar att det kommer komma fler sådana inlägg och oftare =)

H - Haha det är du inte ensam om... Ja, rätt trevligt när det flirtas här i bloggen ;)

Huskatt - Haha nej, du är absolut inte ensam!

greken sa...

haha fan vilken rolig apa!!!!!

kul med bilder, men mycket vill ha mer som man säger! eller hur det nu är.. ge mig mer!

Anna sa...

Alltid roligt med bilder!:)