tisdag 18 maj 2010

Hela jag känns som en enda stor spontan tanke

Om några månader (6e september) fyller jag 23. Det är även siffran jag kommer att fylla resterande år av mitt liv också.

För att fira min kommande eviga ålder funderar jag att dra på stort. En tanke jag har är att dra till New York en vecka eller så när jag fyller år.

Eftersom jag inte kommer ta någon direkt semester i sommar, förutom Pride-veckan, hoppas jag verkligen att jag kan åka iväg i september innan skolan drar igång för fullt.

Hur ska ni fira min födelsedag?

11 kommentarer:

H sa...

"Om några månader" är lite ospecifikt..

HeartBeaT sa...

Ta det som en komplimang, Petra. Trodde ärligt att du var minst 26 år. Du låter så mogen och erfaren. Som sagt, ta det som en fet jävla komplimang!

J

Fisken sa...

Jag kommer att sätta in en extra hundring i pension, rätta till resåren i y-frontarna och gå bananas på en hot shot till Bingo lottot.

Huskatt sa...

Firar med några kall i soffan tittandes på MMA, bättre kan det inte bli!
(grattis)

Jo tjena sa...

H - Ja, insåg det sen så ändrade lite i texten =)

HeartBeat - Men oj, tack, det tar jag som en gigantisk komplimang!

Fisken - Du kommer slå på riktigt stort hör jag!

Huskatt - Det låter helt perfekt =) (Och tack)

emilystrange sa...

hmm..varför fick jag för mig att du var 30? kanske var ditt sätt att skriva som fick mig att tro det. också en komplimang. men du har ju inga bilder på dig själv kvinna (förutom den minibilden längst upp t.v), så det är svårt att se ditt snygga ungdomliga fejs ;)

Josefine sa...

Jag lovar att dricka öl och dansa på bordet! Klart du ska till NY!!

Anna sa...

Jag firar med att äta choklad o tänka lite extra på dej:) Låter det bra?:P

Jo tjena sa...

Emily - 30?! Jag vet inte om jag kan ta det där som en komplimang ;) Skämt åsido, tack =) Och jag tar det som en pik att jag borde ha mer bilder i bloggen, ska se vad jag kan göra ;)

Miss Muffin - Är jag ute och cyklar nu eller har du varit i NY? Har du några bra tips på vad jag ska göra där?

Anna - Gillar det där med chokladen, du vet verkligen hur du ska fira min födelsedag ;)

Lisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anna sa...

Bra! Har du tur så skickar jag över en kaka till födelsedagsbarnet oxå.. Jag menar man fyller ju inte 23 så ofta;P