onsdag 9 mars 2011

Nej nu jävlar alltså!

Jag har beställt blanketter. Beställt fler blanketter. Google har gått varmt. Jämfört och kollat. På körskolor alltså.

NU ska jag fanimig ta tag i det där körkortet. Jag har skjutit upp det i fem år. Den där tidsgränsen flyttades fram hela tiden. Men nu ska jag ta det innan jag flyttar till Oslo. Så enkelt är det.

Åh herregud. Såg precis att körskolan jag började min karriär på verkar fortfarande vara igång. Den körskolan är värd ett eget inlägg kan jag säga.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)
Klicka här för att anmäla dig:
http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/dagens-blogg_08.html

Anonym sa...

Oj, Oslo? När ska du flytta?
Välkommen hit :)

Jo tjena sa...

Anonym - Yes, det ska jag =) Flyttar i augusti är planen. Tackar! =)