torsdag 17 mars 2011

När Petra är ute och rattar bil...

... Kan allt hända.

Jag tränade på mörkerkörning igår. Det gick jättebra! Jag hittade gasen och räven som sprang över vägen klarade sig precis.

Pappa var dock inte lika glad när han fick köra upp bilen som stod halvvägs nere i diket. Det var dock hans fel bör tilläggas. Det är bara att backa! sa han och invände mot att jag upplevde som att hela jävla bakänden på bilen stod i diket. Ett mindre gräl utbröt nästan men så hade jag rätt också.

3 kommentarer:

Hockeysmurf sa...

Haha! Du kör i alla fall bra mycket bättre än den trafikidioten jag stötte på...

Jo tjena sa...

Hockeysmurf - Haha en som knappt kunde hålla sig på vägen alls eller?

Hockeysmurf sa...

Nä han använde vägräcket som "stödhjul"... typ ganska dåligt tips måste jag säga :)