fredag 18 mars 2011

En helt vanlig dag på jobbet

Jag stod i köket, dansade och sjöng My milkshake brings all the boys to the yard and they're like: "It's better than yours" Damn right, it's better than yours I can teach you, but I have to charge för glatta livet.

När jag vände mig om stod en tekniker vid spaljén och såg livrädd ut.

Jag bara...eh..alltså...du vet... Du skulle kolla på larmet va? stammade jag fram som antagit en tomatnyans. Han bara nickade med samma skrämda uttryck i ansiktet.

Jag är förvånad över att han inte frågade mig varför jag inte var på min dagliga verksamhet och om det inte fanns någon personal i huset han kunde prata med.

3 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Skrämd? Hur kan man bli rädd av en vacker flicka som sjunger?

Jo tjena sa...

Ulle - Du hade nog inte sagt så om du hört mig sjunga och sett mig dansa... Ser ut som en spastisk bruntstig älg.

Fisken sa...

Kellis?
Jag tycker att vi MÅSTE träffas nu. En spastisk, brunstig älg lockar ju onekligen!
Ha, ha, ha!