måndag 21 mars 2011

Analt beteende? Jag förstår inte vad du menar?

Äntligen har jag fått upp bokhyllan och börjat organisera bland alla böcker. Började med att sortera alla i storleksordning i en färgskala, två böcker med samma färg på ryggen kan inte stå jämte varandra. Högsta boken ska stå längst till vänster för att sen gå i en fallande ordning mot höger.

Mamma kom in när jag donade och hade Snuffse i släptåg. Hon gjorde misstaget att ta upp några böcker och placera i hyllorna. Jag skrek rakt ut i mindre panik. RÖÖÖÖÖÖÖR INTE!!!!

Snuffse sprang genast ut ur rummet med mamma sakta backandes efter. Hon såg lite rädd ut. Själv satt jag och nästan hyperventilerade. Rubba min ordning sådär, det gör man bara inte.

1 kommentar:

Hypofysen sa...

Du får sortera hos mig när som helst! Jag ser fram emot att få ordning på mina cd-skivor när jag flyttat. Äntligen....