fredag 4 mars 2011

Livet, typ

Jag fick lite klagomål på att jag bloggar för dåligt. Men alltså, jag har inget liv för tillfället. Jobbar jag inte så står jag och tittar på hantverkare. Har dock lagt ner planerna på att försöka få till det med den ena. Vad gör man med en gift småbarnsfar som inte lever i ett öppet förhållande? Precis. Man håller sig borta. Men titta får man.

Dessutom bor jag hemma hos mina föräldrar. Vet ni vilken effekt det har på privatlivet? Exakt. Man har inget längre.

Men, jag tänkte att något borde ju liva upp den här bloggen. Såg en rolig grej hos Kittykatten. Hon lägger upp ett foto för varje bokstav i alfabetet. Ni kommer inte få se lika flashiga solbilder här som i hennes blogg, men vad tror ni om det?

3 kommentarer:

Huskatt sa...

Illa :(

Kitty sa...

Klart vi vill se bilder!

ullebengtsson sa...

Bo hos föräldrar som vuxen - rys. Hoppas du hittar ett litet rum att hyra, så du kan aktivera dig horisontellt