torsdag 18 juni 2009

Tio mail senare

Mr S vill fika med mig när jag är hemma igen. Bara fika. Bara prata. Bara checka läget.

Vilket känns jävligt konstigt egentligen. Han är mitt ex. Jag har inte kontakt med någon annan utav mina ex. Är det därför det känns så konstigt? Det är inte så att jag funderar på om han har några baktankar, vad han egentligen vill. Nej, det känns bara konstigt. Samtidigt känns det ändå skönt att vi kan prata trots allt som hände.

Men om jag ska fika med honom? Jag vet inte.

3 kommentarer:

Fisken sa...

Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej!!!
Det borde vara lag på att gamla EX emigrerar och försvinner ur ens liv. På-sin-HÖJD kanske ett mail om året... Det räcker gott!

Anonym sa...

Och varför ska man inte kunna vara vän med sina ex Fisken?

Dessutom, varför måste han ha en baktanke på fikan? Han kanske faktiskt bara vill fika och prata.

Fika och prata innebär inte per automatik att han vill knulla på dig :P

Jo tjena sa...

Anonym - Baktanke? Jag vet inte om du menade det i ditt svar till Fisken eller till mig...men som jag skrev i mitt inlägg, jag tror inte att han har baktankar. Det stadiet är we way past.