onsdag 10 juni 2009

Jag är redo!

Idag vanskas det seriös shopping med Greken. Vi har siktet inställt på diverse skoaffärer samt partylinnen.

Jag har förberett mig otroligt noga genom att stretcha hela kroppen, gjort ett par armhävningar (om det ens räknas som armhävningar när man ligger på pilatesbollen med 75% av kroppen och böjer armarna lite mot golvet) och tränat vänsterhanden lite extra. Jag måste ju orka bära alla kassar och kunna signera kvitton utan att få förslitningsskador!

Paraplyet är nedpackat, vattenflaskan fylld och armbågarna vässade ifall det skulle vara mycket folk ute. Med andra ord: jag är så redo man kan bli!

2 kommentarer:

Mamma Melissa -änglamamma och gravid sa...

Ha ha... fick just en väldigt rolig bild i huvudet där du tränar din vänsterhand... hrfm... säger inte mer än så;.))

Nykteristfinnen sa...

Va hittade ni?!