torsdag 4 juni 2009

Mätt mättare Petra


Jag är så otroligt mätt... Har haft en otroligt rolig avslutningsmiddag med resten av gänget på Brottsofferjouren. Jag och Greken bylsade på oss i tron om att vi skulle inta grillbuffén utomhus och grilla. I spöregn. Jo tjena. Det visade sig att vi skulle äta på vackra Sundby gård som ligger precis vid vattnet. Maten var väldigt god med sina olika sorters sallader, såser, bröd, grillat kött, fisk, grönsaker osv osv. Men efterrätten var nog min favorit, gammeldags vaniljglass med lite grädde och saftiga jordgubbar till. Ikväll är det jag som rullar till sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe... vad lustigt det känns med begrepp som "Mätt mättare Petra" - eftersom det är just så för mig just nu! Dock är det inget mer delikat än snabbmat som gör den här Petran mätt och än mättare..
*burp*